Registration form
Remind me later

Vidinės pusiausvyros išlaikymas, profesinio perdegimo ir konfliktų prevencija mediko darbe

Date, time
Mon, Mar 31 2025, 9:00 - Thu, Apr 10 2025, 23:00
Location
Nuotolis
V
Vidinės pusiausvyros išlaikymas, profesinio perdegimo ir konfliktų prevencija mediko darbe
CREATIVA
REGISTRACIJA
Tickets no available yet? Remind me later
Price
Vardas ir pavardė sertifikate bus įrašyti taip, kaip nurodysite formoje
Dalyvis
30 eur

Mieli dalyviai,

Kviečiame į nuotolinį seminarą Vidinės pusiausvyros išlaikymas, profesinio perdegimo ir konfliktų prevencija mediko darbe”, kuris vyks kovo 31 d. nuo 9:00 val.

Seminaro įrašas bus pasiekiamas 10 dienų.

PROGRAMA:

“Sudėtingų” pacientų „tipai“: „visažinis“, plepus, viskuo nepatenkintas, grasinantis, neatvykstantis sutartu laiku, „kankinys“, melagis. Kaip su jais elgtis?

Kaip išlaikyti vidinę pusiausvyrą, kai kyla pyktis, kai esame pavargę ir jaučiame „spaudimą“ iš pacientų pusės?

Konfliktų prevencijai: medikų frazės, kurios ramina pacientą, ir tos, kurių geriau vengti. Pavyzdžiai – “Karšta ugnis”: kaip tinkamai atsakyti į sudėtingus pacientų klausimus?

Mokymus ves Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 26 metų mokymų ir konsultavimo patirtį.

PAŽYMĖJIMAI:
Visiems dalyviams bus suteikti 4 val. bendrųjų kompetencijų kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

PRISIJUNGIMAI:
Visiems dalyviams bus išsiųsti prisijungimai.

Nuo 2025 05 01 įsigalios Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų profesinės kvalifikacijos tobulinimo pasikeitimas.
Pagal naująją tvarką, bendrųjų (neklinikinio pobūdžio, nesusijusių su konkrečia specialybe) profesinių kompetencijų tobulinimas turi sudaryti ne mažiau kaip 10 procentų nuo viso privalomojo tobulinimosi valandų skaičiaus.

_______

Šis kursas yra skirtas sveikatos priežiūros specialistams ir orientuotas į efektyvų bendravimą su sudėtingais pacientais bei streso valdymą darbo aplinkoje. Kursas susideda iš trijų pagrindinių dalių: Pirmoji dalis nagrinėja įvairius “sudėtingų” pacientų tipus, tokius kaip “visažiniai”, plepūs, nepatenkinti ar grasinantys pacientai. Čia aptariamos strategijos, kaip profesionaliai ir efektyviai dirbti su kiekvienu pacientų tipu.
Antroji dalis koncentruojasi į medicinos darbuotojų emocinę savikontrolę ir streso valdymą. Ji apima praktines technikas, kaip valdyti pyktį ir nuovargį, bei konkrečius įtampos mažinimo pratimus, kuriuos galima atlikti darbo vietoje. Taip pat nagrinėjama profesinio perdegimo prevencija bei kūno kalbos ir balso valdymo metodai.
Trečioji dalis skirta konfliktų prevencijai, dėmesį skiriant tinkamam komunikavimui su pacientais. Analizuojamos frazės, kurios padeda nuraminti pacientus, ir tos, kurių reikėtų vengti. Pateikiami praktiniai pavyzdžiai, kaip tinkamai reaguoti į sudėtingus pacientų klausimus ir situacijas.

Šis kursas suteikia praktinių įgūdžių ir žinių, reikalingų efektyviam darbui su įvairiais pacientais, kartu padedant išsaugoti savo profesinę ir emocinę gerovę.

Price
Dalyvis
30 eur