Vidinė komunikacija gydymo įstaigoje. Nuo susikalbėjimo iki įstatyminės atitikties
Mieli dalyviai,
Po sėkmingai praėjusio seminaro “Vidinės pusiausvyros išlaikymas, profesinio perdegimo ir konfliktų prevencija mediko darbe“, kuriame mokėmės efektyvaus bendravimo su sudėtingais pacientais ir streso valdymo, džiaugiamės galėdami pakviesti į naują mokymų programą!
🔍 NAUJAS SEMINARAS: “Vidinė komunikacija gydymo įstaigoje. Nuo susikalbėjimo iki įstatyminės atitikties”
Šį kartą gilinsimuės į efektyvią vidinę komunikaciją, psichologinio smurto prevenciją ir naujausių Darbo Kodekso pataisų taikymą. Išmoksite kurti bendradarbiavimo susitarimus, atpažinti ir tinkamai reaguoti į nepriimtiną elgesį bei teikti psichologinę pagalbą sau ir kolegoms.
PROGRAMA
1. Vidinės komunikacijos tikslas – vieningas požiūris ir didesnis noras suprasti.
• Kas trukdo susikalbėti? Santykių įtampa, patiriamas stresas, emocijos, mūsų užmiršimai, klaidos, noras „pagražinti“ informaciją.
• Kas padeda susikalbėti? Tikslus informacijos perdavimas kolegoms. Kaip tai padaryti, kad vyktų ne tik kritika, o ėmimasis iniciatyvos; ne kaltų ieškojimas, o sprendimų darymas?
2. Bendradarbiavimą ir susikalbėjimą užtikrinantys susitarimai komandoje:
• Erzinančių dalykų (elgesio pavyzdžių) sąrašas.
• Susitarimai – „savaime suprantami dalykai“, kurie mums padėtų vienas kitam padėti, o ne sukeltų nepasitenkinimą, klaidas, nesusipratimus.
• Nepriimtinos temos (tos, kurias įsitrauksime į nepriimtino elgesio aprašą) su pacientais, tiekėjais ir tarpusavyje.
Kokie veiksmai užtikrintų priimtų susitarimų laikymąsi? Vadovo vaidmens svarbumas, pavyzdžio rodymas ir visų komandos narių palaikymas.
3. Priekabiavimo ir smurto prevencija komunikacijoje.
• Kodėl vysta priekabiavimas ir smurtas? Šių reiškinių priežastys ir kaip jas sumažinti?
• Kodėl svarbu išmokti pasakyti apie nepriimtiną elgesį laiku (iš karto) ir tiesiai, o ne apkalbant ir po laiko? Komandos įsitraukimas – nepriimtino elgesio stabdymui.
• Teisiniai aspektai – DK pataisos nuo 2025-01-01: ką reikia žinoti visiems?
• Kas yra mobingas, diskriminacija ir psichologinis smurtas pas mus darbe, o kas juo nelaikoma? Nepriimtino elgesio apibrėžimai.
• Kaip netinkamą elgesį darbe atpažinti? Kaip reaguoti? Ką galime padaryti mes patys, kad sumažinti riziką patirti mobingą darbe? Kaip elgtis, kai jaučiu mobingą?
• Į kokius žmones lengviau „nukreipti“ mobingą? Grėsmė naujokams ir nemokantiems „atsikirsti“. Fizinės ir psichologinės pasekmės mobingą patyrusiam asmeniui.
4. Teisiniai aspektai – Darbo Kodekso pataisos: ką reikia žinoti visiems?
5. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai. Kokios darbuotojų teisės, susiję su psichologiniu smurtu? Kokia kiekvieno iš mūsų atsakomybė? Kokia rizika, kai tampame „Žiūrovais“?
Kaip stabdyti netinkamą elgesį, nelaukiant veiksmų iš vadovų, kurie privalo stabdyti, užtikrindami tinkamą darbo aplinką?
Atmintinė mobingo „aukai“. Kada verta „nepasiduoti“? Ką pritaikysime mes?
6. Mūsų susitarimų svarba ir apibendrinimas: ką laikysime nepriimtinu elgesiu darbe? Sprendimai: kaip užkirsime kelią tokiam elgesiui?
7. Kaip netapti moberiu? Atmintinė sau: ar aš pats / pati nenaudoju mobingo? Ar neapkalbu, nejuokauju įžeidžiančiai, nepagrįstai (neargumentuotai) kritikuoju „už akių“, bet nesiūlau sprendimų?
_________________________
Paskaitos įrašas bus pasiekiama nuo gegužės 19d. 9:00 iki gegužės 29 d.
Įrašą galėsite peržiūrėti Jums tinkamu laiku 10 dienų, tiek kartų kiek norėsite.
Šalia įrašo bus vieta, kur galėsite užduoti savo klausimą.
Klausimų – atsakymų sesija vyks birželio 3 d. 10 val., lektorė gyvai atsakys į Jūsų klausimus.
Jeigu negalėsite dalyvauti klausimų – atsakymų sesijoje, bus paskelbtas įrašas, kurį galėsite peržiūrėti per 5 dienas (neprivaloma)
PAŽYMĖJIMAI:
Visiems dalyviams bus suteikti 4 val. bendrųjų kompetencijų kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.